Presentació i Organigrama

Nadons a partir de 4 mesos,  nens-es, joves i adults

L’objectiu pedagògic de la nostra escola és que l’alumne descobreixi, aprengui i estimi la música, tant la clàssica com la modernaAdultsnens i fins i tots nadons a partir de 4 mesos hi trobaran un espai personalitzat on gaudir fent música.

Les classes de música poden seren grup: petits músics, sensibilització musical, llenguatge musical, roda d’instruments, combo, música de cambra, cor, etco bé individualsinstrumentscant, etc.

L’escola manté al corrent les famílies de l’evolució de l’alumne a través d’informes i audicions trimestrals. Un cop acabat el grau elemental, aquells alumnes que ho vulguin es podran preparar per als exàmens de Trinity, reconeguts a més de 90 païssos arreu del món.

Per a un resultat satisfactori és molt important que a casa els pares s’impliquin en l’aprenentatge dels fills, ja que en la música l’hàbit de l’estudi és essencial.

Pla d'Estudis

Els estudis que impartim a l’escola es divideixen en tres àrees que es poden complementar entre elles:

• L’aprenentatge musical de base: Petits músics, sensibilització, llenguatge musical, etc.
  • Àrea instrumental : Roda d’instruments (per a nens d’entre 6 i 8 anys)
  • Mètode tradicional : per a piano, guitarra clàssica i elèctrica, i baix elèctric, flauta de bec i travessera, clarinet, trompeta, violí, viola, violoncel.
  • Área vocal: Cant clàssic i modern. Cor infantil i cor d’adults mixt.

Organigrama

Podeu descarregar el pla d'estudis en el document adjunt.